Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads

Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads to coś co pomoże każdej firmie. Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads przyczyniają się do powstania wielu różnorodnych korzyści. Różne typy rozszerzeń są korzystne dla różnych typów urządzeń – komputerów stacjonarnych w porównaniu z urządzeniami mobilnymi (smartfony i tablety). Ustalenie, gdzie każde rozszerzenie jest najskuteczniejsze, pomoże Ci podjąć decyzje dotyczące informacji używanych w poszczególnych typach rozszerzeń reklam. Centrum pomocy Google dotyczące rozszerzeń reklam informuje, że wszystkie rozszerzenia reklam będą wyświetlane na wszystkich urządzeniach. Jednak z mojego doświadczenia wynika, że niektóre rozszerzenia lepiej nadają się do jednego typu niż do drugiego. Jeśli nie korzystasz z rozszerzeń reklam, kuszące jest wrzucanie informacji, takich jak kupony lub rabaty. Jasne, są one całkiem dobre w zwiększaniu CTR. Ale zajmują również mnóstwo miejsca, które mogą być wykorzystywane przez rozszerzenia reklam. Rozszerzenia reklam obiecują reklamodawcom wiele rzeczy. I nic nie jest bardziej pożądane niż zwiększenie CTR. To niesamowite widzieć studia przypadków, w których firmy zwiększają CTR o 50% i widzą ogromne zyski. To co najmniej intrygujące. Ale najczęściej jest to syrenia piosenka, która prowadzi cię na złą ścieżkę: posuwając się za daleko. Dodaj je do każdej grupy reklam, kampanii i reklamy. Dodaj numery telefonów, lokalizacje, wiadomości, rabaty, linki do podstron i objaśnienia. Ale nie poprzestawaj na tym. Niestety, jest to obecna mentalność, którą widzisz w rozszerzeniach reklam.