Reklama jest jedną z najstarszych form marketingu, ale jest to również jeden z najbardziej niezrozumiałych. Wiele osób rzuca wokół terminu „reklama”, aby oznaczać tylko o wszystkim w marketingu, ale jest rzeczywiście kilka różnych rodzajów reklamy, które trzeba wiedzieć.
Dedykowana przestrzeń reklamowa: Ten rodzaj reklamy jest, gdy reklamodawca kupuje pewien rodzaj i rozmiar miejsca reklamowego w medium, że on lub ona nie jest właścicielem. Obejmuje to rzeczy, takie jak reklamy spot w czasopismach, wyświetlanie reklam na stronach internetowych i reklam telewizyjnych. Reklamodawca nie ma kontroli nad tym, gdzie te reklamy są umieszczone, co ostateczny projekt będzie wyglądać, lub jak reklamy będą kierowane do konsumentów. Jedyną rzeczą, którą reklamodawca może ogólnie zrobić, to dać wkład na to, co chcieliby zobaczyć w reklamie, zanim zostanie opublikowany.
Reklamodawcy, którzy korzystają z dedykowanych mediów zazwyczaj mają bardzo duże budżety, ponieważ nie dostają żadnych specjalnych rabatów na zakup dużej liczby miejsc reklamowych – w rzeczywistości, zwykle płacą więcej za miejsce, ponieważ mają mniejszą kontrolę nad tym, gdzie ich reklamy pojawiają się. Dedykowane reklamy mediów może być bardzo skuteczny dla dużych towarów i usług, ponieważ daje reklamodawcy dostęp do wielu potencjalnych klientów, ale nie zawsze jest dostosowany do każdego konsumenta. Więcej na teamowi.pl