Ile kosztuje marketing w internecie?

Ile kosztuje rozpowszechnienie informacji o usługach Twojej firmy? Odpowiedź zależy od tego, kogo zapytać. Twoja lokalna drukarnia prawdopodobnie powie 10.000 dolarów lub więcej za całostronicową reklamę w żółtych stronach. Agencja reklamowa, która niedawno do Ciebie zadzwoniła, może podać cenę 1 miliona dolarów lub więcej za przyciągającą uwagę reklamę, która będzie wyświetlana w czasie największej oglądalności. A dostawca biuletynu e-mailowego, który oferuje wysyłanie BEZPŁATNYCH wiadomości do Twojej listy dziesiątek tysięcy, może pobierać od Ciebie 100 lub więcej dolarów miesięcznie za hosting Twoich informacji.

Jak to możliwe, że wszystkie te firmy oferują szalenie różne ceny za te same usługi? Odpowiedź brzmi: nie mogą. Nikt nie pobiera opłat za to, co mówią, bo nikt nigdy nie dostaje opłat za to, czego żądają. Chociaż istnieje wiele czynników, które wpływają na rzeczywistą cenę marketingu internetowego, trzy podstawowe czynniki określają, ile każda firma faktycznie opłat:

Jak dobrze znasz osobę, z którą się kontaktujesz? Jak się z nimi kontaktujesz? O co ich prosisz, aby to zrobili?

Pierwsze dwa czynniki są ze sobą ściśle powiązane. Jeśli ktoś cię nie zna i nie lubi (i nie ufa ci), jest o wiele mniej prawdopodobne, że skorzysta z twojej rady lub wynajmie twoje usługi – niezależnie od tego, jak dobrze brzmią one na papierze. Więcej na: techjoy.pl