Co zaliczamy do działań marketingowych?

Co zaliczamy do działań marketingowych? Jeśli to czytasz, prawdopodobnie jesteś częścią zespołu tutaj w [Nazwa marki] i prawdopodobnie zastanawiasz się, o czym myślimy, gdy słyszymy termin „działania marketingowe”. To świetnie, bo właśnie o tym będziemy mówić!

Ideą działań marketingowych jest ustalenie zestawu wytycznych, które pozwalają nam skutecznie planować i realizować kampanie mające na celu dotarcie do potencjalnych klientów. Wytyczne te mogą być bardzo luźne lub bardzo sztywne w zależności od wielkości firmy i tego, jakimi zasobami dysponujemy. Dla nas, lubimy zaczynać od naszej deklaracji wizji: „Jesteśmy oddani dostarczaniu [Nazwa usługi] naszym klientom, aby pomóc im ułatwić ich życie”. To nadaje ton rozwojowi naszych produktów i utrzymuje nas w zgodzie z tym, co jest najważniejsze dla naszych klientów. Stąd ważne jest, aby określić najlepszy sposób dotarcia do publiczności, która pasuje do Twojego produktu. W tym miejscu w grę wchodzą działania marketingowe.

Po uruchomieniu naszej nowej strony internetowej chcemy mieć pewność, że wykorzystamy tę szansę w pełni. W tym celu planujemy opracowanie strategii blogowania z wykorzystaniem naszej nowej platformy blogowej. Będziemy również tworzyć materiały marketingowe, takie jak broszury i pocztówki. Więcej na intely.pl